Friday 11 January 2013

alhamdulillah..

akhirnya berakhir sudah exam ku bg sem5 sesi pmbljran 2011/2012.. alhamdulillah .. tpi agak skit kecewa exam last petang td,, tpi tak nak pkir dah. yg dah lepas buat apa di kenang lagi... nak nangis pon tak guna.. setakat mana aku usaha setakat tu lah aku dapat.. semua orang nak lulus kan smala dengan aku semoga  semuanya lulus dan ilmu yang aku belajar dalam sem ni dan sem sebelum nya tidak luput di ingatan. keberkatan ilmu amat penting. terima kasih pada semua lecturer, ustaz2, ustazah2 yang telah mengajar dan juga buat sahabat2 yg membantu aku dalam memahami subjek2 yg kurg di fahami. ~mcm teks apa je, formal lak ase... haha 

tomorrow2!! ada apa esok, esok aku blik kmpung.. yeppy... mak ayah tggu kepulangan anakmu ini. azwani tggu mak tih balik tau.. hehe sebelum balik jumpa kawan dulu. lps mghrb tadi aku klua makan dengan kwan aku. memandangkan dia last sem kt usim ni, aku ajak dia mkn skli. pas ni ntah bila lak jumpa kan.. seronok klua dengan dia, dri apa yang dia cerita pasal hidup dia, pengalaman dia , aku jadi seronok dengar. banyak menda aku dapat.aku teringat kata2 dia.. 
jangan layan sangat kemewahan yang ada pada kita, biar kita hidup berkurangan tak pe, yang penting kita tahu siapa diri kita, biar ramai kawan, tak kesah kawan macam mana pun, yang penting kita pandai jaga diri kita..

bukan selalu dengar kawan aku ni bermadah tinggi.. sekali berkata2.. huh  menusuk kalbu.. haha yang penting kita pandai jaga diri kita. jahat mana orang tu, mesti ada sikit belas kasihan dalam diri dia. jangan nak judge orang dari segi luaran, dalaman kita tak tahu.. think positif. ok time nak packing barang. esok nak balik kmpung. semoga semuanya selamat.. tapi ngantok+kenyang=tido lah kan..##%. ok babai.. assalamualaikum




No comments: